ידיות לדלתות פנים: כל הסגנונות, המטרות והייעודים

זוג ידיות דגם DMA222

הסגנון של ידיות לדלתות פנים תלוי בך, אבל כמשדברים על ידיות לדלתות פנים הבחירה צריכה לשקף כל מני דברים וכן לייצג את כל הדרכים שבאמצעותן אתה יכול להגיד שעשית עיצוב “קלאסי” או “על-זמני” או בכלל, אם הסגנון הוא “וינטג'” לא תזכו להגיד אותו בגאווה אם לא תכניס אותו לכל מקום וכן הידיות הן חלק מהותי. בואו נבין איך למקם את הידיות לדלתות פנים. הנה ארבעה טיפים לבחירת ידיות לדלתות פנים:

  • הסגנון.
    כן, זה לא החלק היחיד, אבל זה בהחלט אחד משמעותי ממנו. אם לא עבדתם עם מעצבת פנים, ככל הנראה שאין מישהו שיפקח על ידיות לדלתות פנים שאתם תבחרו להתקין בביתכם. הסגנון של הידיות לדלתות הפנימיות צריכות להיות אחידות על מנת לשקף את הסגנון, אבל גם באחידות יש דגשים שחובה לתת על מנת ליצור סגנון אחיד ולא להפוך את הדלתות שלכם למשהו שאי אפשר ממש להגיד שהוא הסגנון.
  • עם מה מתאימים את הידיות?
    סגנונות וטרנדים התפקסו בעיקר על הנקודה הזאת. בעבר, מה שהיה בחדר שלכם לא היה חשוב – כעת זה כן חשוב. אם אתה משתמש בכרום בשירותים שלכם, אתה עשוי לשקול את האופן שבו אתה גימור של שני גוונים כשאתם בוחרים ידיות לדלתות פנים. אתם תבינו ממש מהר על האופן שבו הבחירה שלכם בידיות לדלתות פנים הולכת להשפיע על האופן שכל העיצוב נקשר יחד.
  • חומר גלם.
    כל חומר גלם שתבחרו שיהיה חומר הגלם שבחרתם לידיות לדלתות הפנים, צריך לכל הפחות מאותו החומר של הידיות בכל הבית, אולי חוץ מהדלת החיצונית. קיימים כל מני סוגים של חומר גלם כמו נחושת שיש לו רמת גימור מאט ואם אתם שואלים אותנו על מה אנחנו ממליצים מבחינת המתכת שתשמש בידיות לדלות פנים של הבית שלכם, אנחנו מדברים על נחושת.
  • צורה – ידית מסתובבת או סטנדרטית?
    בין אם אתם תבחרו ללכת על ידית עגולה או סטנדרטית בבחירה של ידיות לדלתות פנים שלכם הפעם ואולם, יש אנשים שמאוד אוהבים את הסגנון הזה וכן, כל שיפוץ בדרך כלל מאלץ אותך לברור בין השניים האלה. הטיפ שלנו הוא שאם מדובר בידית עגולה שתשתלב בעיצוב תקופתי, קרי, סגנון קלאסי. פרובנס, מזרח-תיכוני ובגדול – אירופאי, היא תהייה מושלמת והיא תשלים את העיצוב אם אתם הולכים על עיצוב פנים עכשווי או מודרני לבחור בידיות לדלתות, גם משום שהן קשות לשימוש, אבל עוד יותר כשמדובר בידיות לדלתות פנים, שבואו – היא לא  הכי פשוטה לשימוש.

 

עוז פרזול: ידיות לדלתות – פנים וחוץ!

לסיכום, בחירה של ידיות לדלתות פנים בסופו של דבר מסתכמת בכם כבני אדם ואפילו יותר מזה על עצמכם כמי שרוצים לא להסתבך יותר מדי בכניסה ויציאה מהשירותים. ואם כבר מדברים על שירותים, אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר ענק של ידיות לדלתות פנים, חוץ וכל מה שדרוש עבורן. עוז פרזול, התשובה לכל השאלות שלכם בנוגע לפתרונות פרזול, עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות והשירות הכי אדיב. התקשרו עוד היום או הזמינו!

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות