מראות אובליות: איפה תמקומו את מראות האליפסה שלכם?

מראה לקיר 60x30 אובלית   A לבן

מראות מספקות את השילוב האולטימטיבי בין אור לחושך ולייצר ניגוד ביניהם. במאמרים אחרים הסברנו איך לבחור מראת גוף, מראות עומדות ועוד – אבל מבחינת האיכות. כעת, כשאתם יודעים טוב מאוד (ואם לא, אנחנו מציעים שתחילו לחקור), אבל עוד יותר חשוב מזה היא הידיעה איפה כדאי למקם מראות, בייחוד כשמדובר על מראות אובליות.

בלי קשר לעיצוב של הבית שלכם, מראות אובליות לא יתאימו לכל פינה וכן, צריכה להיות חשיבות מסויימת לצורה האובלית עצמה. אובלי מאונך או מאוזן אלה שתי חיות שונות לגמרי מבחינת בחירת המיקום שלהם. בדרך כלל, מראות אובליות הן פריט עיצובי והן לא הבחירה הראשונה של אדם בבחירת מראת גוף שתשמש להתארגנות בבוקר, אבל אין ספק שגם הטרנד הזה נתון מדי פעם לשינויים.

שימושי או עיצובי: מראות אובליות מתאימות רק למקלחת?

אם אתם חושבים על מראות אובליות בכל הקשור למיקום שלהם בסלון, ודאו שהן אינן משקפות פריטים שאתה לא רוצה להראות או להבליט ותנו לו כן להבליט אזור שאתם אוהבים וכן, שיהיה חלק מהאזור הכי יפה בסלון.אם אתה ממקם אותה לצד נברשת תאורה, היא כן תשקף את האור וכן, היא תhתן דגש עליה כשהאור כבוי ואנחנו עושים שימוש באור שמש. כמו כן, אם יש לכם קיר תמונות, המראה יכולה להשתלב כמו קסם לתוך עיצוב הבית שלכם. בואו נעבור על כמה טיפים לשלב מראות אובליות לפי חלל.

איך לשלב מראות אובליות בסלון?

הורסטיליות של מראות אובליות יכול להיות מעולה להגדלה של חללים או להעצמה של חלקים יפים בבית וכן, הסלון הוא בדרך כלל החלל שמייצג את זה, הוא על ידי מיקומה, כאמור, במקום ורסטילי. אם אתם רוצים לשלב אותה בסלון, אנחנו חושבים שיהיה יפה ליצור תשתית צמחייה עם העציצים הכי מגניבים שאתם יכולים למצוא וכן בצבע מתכת שתקיף את כל המראות בצבע מגניב ותהייה רהיט עיצובי בפני עצמה.

למה הן כל כך מושלמות לאמבטיה?

טאץ’ אופנתי הוא בדיוק מה שתכניסו לחלל ברגע שאתם מחליטים להכניס לתוכם מראות אובליות, אבל הן כן במהות שלהן נועדו להיות עיצוביות ולכן, השימוש בהן הוא אמירה לכל מבחר המראות לשירותים שאנחנו יכולים לחשוב עליהן כשאנחנו מדברים על מראות אובליות. אין שום דבר יותר יוקרתי ממראות אובליות בחללים של מקלחות ואין על התחושה הציורית שהצבה של מראות אובליות מייצר בקרב אנשים רבים.

לסיכום, השילוב של עוד מוצרים אובליים בחלל של המקלחת והשירותים מאפשר לכם שפע של אפשרויות כשזה קשור למראה אובלית ובכלל – אנחנו חושבים שהיא כל כך פרקטית ועל-זמנית, מה שלדעתנו מייצר תחושה יוקרתית מאוד והיא חשובה עבור כל מי שרוצה להביא יוקרה לחלל הבית.

עוז פרזול: מבחר ענק של מראות אובליות לכל מטרה

עוז פרזול מציעה מבחר ענק של אפשרווית פרזול שונות לביתך כבר מעל 30 שנים. אנחנו מקווים שהידע החדש שרכשתם יכול לעזור לכם בבחירה ממגוון המראות אובליות שלנו. אם אתם מרגישים שלא תזיק לכם עזרה נוספת, אנחנו מציעים שתתקשרו או שתגיעו. הצוות של עוז פרזול ישמח לסייע בכל נושא!

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות