מראות גוף: בואו נבין איך קונים אותן אחת ולתמיד

מראה אובלית Paris שחור חדר

מראות גוף הן אחד הדברים שאנשים הכי מתפנקים בהם, במיוחד אם הם היו גרים במיוחד אם המרחב הקודם שבו התארגנתם לא אפשר להם את הפריווילגיה הזאת. ואכן, מראות גוף הן בהחלט פריווילגיה ובין אם אנחנו מחדשים לכם משהו או לא, אנחנו חושבים שעד סוף המאמר – אתם לגמרי תבינו על מה מדובר.

שלושה טיפים לבחירת מראות גוף

כמו כן, אנשים מסויימים לא יודעים למה הם לא אוהבים את המראה שלהם במראה וכן – הרבה פעמים הם מגלים כי המראה עצמה לא בדיוק איכותית. הסיפור הקצר הזה נועד כדי להסביר שעל אף שקיימות בשוק מראות גוף מדהימות, יפות ומרשימות שיגרפו אין-סוף מחמאות, אתם לא תאהבו אותם. המאמר הבא ינסה לעזור לכם בכך.

  • העובי.
    העובי, כן. העובי של מראות גוף הוא במציאת מראה טובה. מראה היא בסך הכל צבע כסף הדבוק לזכוכית. אנחנו תמיד מעדיפים לקנות כל דבר בזול, אבל הבעיה היא שהמראה עצמה היא דבר פשוט ואם שאר החלקים בה גם פשוטים, לא היינו אומרים שהיא יכולה להתאים לכל חלל ולמלא כל מטרה ואנחנו קצת חשובים שהעובי מעיד על מראה פחות איכותית.
  • ההרכבה.
    בנוסף לעובי של המראה, היסודות שממנה מורכבת המראה חשובים לא פחות כשמדובר ביכולת שלנו להתמודד עם הבחנה בהאם מדובר בהרכבה טובה ואיכותית . הסתכלו על הברגים תמיד ואם מדובר במראה עומדת על רגל, הדבר נכון אפילו יותר. עץ הוא מן הסתם איכותי ומומלץ יותר, אך כמו כל דבר, השיקולים הם כלכליים וההמלצה היא – לבחור בחומרים ובהרכבה טובה.
  • מבחן הסרגל.
    המראה צריכה להיות לא רק עבה ומורכבת טובה, אבל גם ישרה. אם אתם קונים בחנות את המראה אתם יכולים לעשות זאת ישר, אך אם היא הוזמנה אל ביתכם, אנחנו מציעים שתעשו את זה ברגע שהמראה מגיעה. מקמו סרגל מתכת ארוך בצורה אנכית ובדקו אם מסגרת העץ ישרה. אם אין לכם סרגל, אנחנו מציעים שתסתכלו על עצמכם במראה לכמה דקות ולנסות לזהות דלת במרחב.
  • בדיקת ה-360.
    כשאתה שם את הפנים במרכז המראה וזז במעגל, אתה יכול ברוב המקרים להגיד אם ההשתקפות שאתה רואה הוא קצת לא סבבה. מראות זולות לרוב יכולות להיות מעולות במבחן הזה, אולם החפצים יראו מוזר.

מקווים שעזרנו לכם בבחירה של מראות גוף, אבל עוד יותר אם תבחרו אותן ממבחר מראות גוף המפנק שלנו. חושבים שאתם צריכים עוד מידע? צריכים עזרה בהזמנה? התקשרו והצוות של עוז פרזול ישמח לעמוד לשירותכם במראות גוף, מראות עומדות, מראות עגולות ועוד.

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות