נרות ריחניים: מחפשים סיבה למלא את הבית בנרות ריחניים?

נר ריח Autumn Sunset Big Img

אין שום דבר לא בסדר עם לרצות שהבית שלך יריח טוב, אך למרבה הצער, אנשים בוחרים להגזים עם הריחות והריכוז של הריחות בבית. מנרות לדיפיוזרים, יש אין-סוף כשמדובר על המוצרים לריח טוב הקיימים בשוק, אבל להביא ריחות שהם לא מספיק בטיחותיים על מנת לרכז את הניחוח שלהם בחלל סגור אחד. המאמר הבא ינסה לברר האם יש סיבה מעבר לסיבה שאנחנו מדליקים נרות ריחניים בבית שלנו. רמז: יש לנו סיבה והעובדה שהאור הקטן והמהבהב של הנר משרה אווירה נעימה,

איך נרות ריחניים עוזרים לטיהור האוויר בבית? ואיפה כדאי למקם אותם?

אנשים במדינות רבות מבלים בין 85-90% מהזמן שלהם בתוך הבית. אדם ממוצע שואף 20,000 ליטר אוויר, לוודא כי אנשים וחשיפה לזיהום אוויר יכול להיות מאוד לא מועיל לנו וליצור בעיות בריאותיות רבות, לגרום לסימפטומים כמו גירודים, כאבי ראש ואפילו לבעיות נשימה.

לפי הרשות להגנת הסביבה, הרמות של זיהום האוויר בתוך החדר היא שלוש פעמים גבוהה מזיהום אוויר של הבחוץ. מקורות של זיהום אוויר פנימי הוא לרוב בישול, חימום וחומרי ניקוי, כולל החומרים לבישום ודאורדורנט כמו נרות, דיפיוזרים, מרססים של החדר, ג’ל ועוד מוצרים, אבל עוד פחות מזה, יש לשים לב שהדרך שבה יוצרו הנרות הריחניים הוא לא זול ומורכב מרכיבים איכותיים באופן כזה שלא יפלטו חומרים כימיים ועדיין אין מפלט מזה.

כמובן, הדרך שמדליקים את הנרות היא חשובה לא פחות ועדיין – המטרה היא בלשים לב כי קיימת מערכת של טיהור אוויר בבית, כך שתאפשר זרימה של חמצן ואוויר נקי, כל עוד אתם חובבים נרות ריחניים. המבחר של עוז פרזול מציע שפע של אפשרויות מבחינת נרות ריחניים, מה שיאפשר לכם לבחור את הריח בידיעה שאתם יכולים גם למנוע את הסכנות.

כמו כן, גם המיקום הוא חשוב. הרבה אנשים מניחים את הנר הריחני בגלל הצבע היפה שלו ואיך הוא יראה על שידת הקישוטים שלנו ואז למעשה הוא נשכח ואנחנו נזכרים בו ברגע שצריך לנקות אבק גם מדמויות החרסינה הקטנות, המזכרות מהחופשה האחרונה וכן, הנר ששכחנו ממנו.

כדי שהנרות ריחניים לא ישכחו ותוכלו להנות ממנו ולהרוויח מהיתרונות הרבים שלהם,  רק מהעול של לנקות אותו, אתם יכולים למקד את הנר במקום שבו הוא יהיה שימושי. אם אתם עושים מדיטציה, אוהבים להתקלח לאור נרות וכן, על הסשן מיינדפולנס שאתם עושים בסוף כל יום יכול להיות מעולה עבורכם ואתם תראו כמה מהר אתם כבר שוטפים את הכלי ומכינים את המיקום שלו לנר חדש.

עוז פרזול: מגוון אביזרי פרזול לבית שלכם ונרות ריחניים

אין ספק, אם תתנו לנו לדבר על נרות ריחניים, אנחנו נמשיך ככה כל היום. אם אתם רוצים לדעת עוד, לשאול שאלות וכן לקבל עזרה ומענה על כל שאלה שתעלה. התקשרו עוד היום או הזמינו.

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות