ידיות למטבח מודרני: איך הן נראות – אם בכלל?

ידית פרופיל חיבור אחורי דגם AL77

המפתח לידיות למטבח מודרני הוא בשמירה על קו נקי ואחיד כל הדרך לעיצוב בית מודרני ובטח במקום המקדש את הפונקציונליות – המטבח. בטח אם מדובר במטבח מודרני, היכולת שלכם ליצור אחידות בקו העיצובי שלכם הופכת אתכם לעמידים בכל הקשור ליכולת שלכם לנוע בחופשיות ולנהל את הבישולים בצורה מסודרת, מהירה, יעילה ואם אתם שואלים אותנו – שיהיה גם קל לנקות. מנורות תלייה גדולות מכניסות אור, אבל גם מאפשרות להצניע חלקים מכוערים בבית שלכם וכן, אם יש לכם את המקום לכך בחלל שלכם, אתם באמת תהיו מסוגלים להכל, כמו גם משטחי עבודה עמידים ופרקטיים הם חלק בלתי נפרד מכל הדבר  הזה שנקרא מטבח מודרני ועיצוב מודרני באופן כללי.

אם היינו הופכים את כל המאמר הזה לאופן שבו אמור להראות המטבח המודרני שלכם, היינו יוצאים מפה מחרתיים, אם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה, אנחנו חושבים שנכון לעכשיו יהיה חכם לדבר על היכולת שלנו לבחור ארונות עם ידיות למטבח מודרני אם בכלל.

  • ארונות עם גימור אספרסו. מטבחים מודרנים לרוב מאופיינים בפלטת צבעים כהה בכל הקשור לארונות המטבח. צבע אטום שחור מוסיף עומק, מעשיר את הארונות השחורים, להבהיר את ההתאמה והקווים הנוקשים וכל המאפיינים המאפשרים לכם את המאפיינים הנפוצים של מטבל מודרני.
  • ארונות מעץ. במטבחים מודרניים, עץ ופלדת אל-חלד הינה אחת הדרכים הכי מובילות בכל הקשור למתכת תעשייתית ונירוסטה המאפשרת לכם ניקיון מהיר, מראה חדש כל הזמן את העץ הבהיר שלך שיכול להיות משומש בכל מני דרכים על מנת להכניס חמימות לתוך הבית שלכם. המטבח העכשווי שלכם יכול להיות עם אריחים שחורים לציפוי ארונות העץ.

מטבחים מודרניים בעיני אנשים רבים חייב להיות שחור או לבן כשזה בכלל לא המצב. עיצוב מודרני, כמו כל עיצוב מודרני ובטח במטבח, נשען על יסודות של קווים נקיים וכן על היכולת שלך להתנהל בביתך בצורה חלקה ולעבוד בצורה נקייה. מה שמוביל אותנו לשאלה, הצבעים זה דבר אחד, אבל האם אפשר לוותר על ידיות למטבח מודרני לגמרי? אנחנו חושבים שמודרני אומר שידיות צוברות אבק, נופלות ואת האמת – אולי אפשר בלעדיהן.

להיות עם ולהרגיש בלי: ידיות למטבח מודרני

יש המון קווים מנחים העומדים לרשותנו כשחושבים על היכולת שלנו למקסם את העיצוב המודרני שלנו. אם אתם רוצים לדעת איך לשלב ידיות בצורה שתאפשר לכם נוחות, נקיון, סדר ואסתטיקה, אנחנו ממליצים להשאיר את הארונות שלכם ערומים. מצד אחד, הידיות לא צוברות אבק, מצד שני, אתה מלכלך את הארונות לגמרי אם בטעות הושטית יד אליהם כשאתה קבור מתחת לערימות של לכלוך. כמובן, לכל אחד יש את ההעדפות שלו כשזה קשור לניקיון ולמודרניות. המבחר שלנו בעוז פרזול מציע טווח ענק של אפשרויות כשזה קשור לידיות ידיות למטבח מודרני שלכם. חושבים שאתם צריכים עזרה נוספת? התקשרו ובואו נצא לדרך!

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות