מראות עומדות: איפה, איך וכיצד למקם אותן?

מראה אובלית Paris 01 שחור חדר

מראה עומדת, בהגדרה שלה, היא מראה שלא תלויה על קיר. היא יכולה להיות מושענת עליו, היא יכולה להיות מונחת, אבל היא לא תהייה תלויה. מראות עומדות הולכות ונכנסות יותר לאופנה תוך כדי שאנחנו מדברים ויש כמה טעויות בגינן שלמדנו כעת. בדרך כלל המראות האלה ניתנות לכוונון וככאלה, הן מייצרות הרפתקאה ובואו נקווה שאף אחת מההרפתקאות לא יהיה להזמין מראה נוספת בגלל תקלה לא רצויה. הטיפים הבאים יעזרו לכם להמנע ממקרים לא נעימים עם מראות עומדות וכן, לעזור בלמקם אותן.

  • תצפית.

טיפ ראשון הוא הבנה שמראות עומדות בדרך כלל גורפות לא מעט מחמאות. הרבה מהמראות העומדות נחשבות לפריט יפה בפני עצמן, במיוחד העתיקות שביניהן המתהדרות בכל מיני חריטות ובליטות אומנותיות ווינטג’. אם בחרתם במראה כזאת, או בחרתם באחת מהמראות עומדות הנחשבות לרהיט יפה, מקמו אותה ליד התמונות והאמנות האהובה עליכם בבית ואם יש את האפשרות להכניס אותה לאזור שמעוצב בבית הכי יפה – עשו זאת.

  • איך לכוון אותה.

כאמור מראות עומדות הרבה פעמים יכולות לעמוד בפני עצמן ולפעמים הן מושענות או ניתנות לכוונון. הזווית שאתם בוחרים היא הטריקית פה למעשה. אם החלק התחתון ממוקם יותר רחוק מהקיר המראה תשקף את התקרה, היא תשקף יותר את התקרה מאשר אותך ואם היא תעמוד יותר מדי קרוב לקיר היא עלולה ליפול. נסו להסתכל עליה במרחק של כמה מטרים ולכוונן אותה עד שתהיו מבסוטים מהתוצאה הסופית.

  • פואנטה.

אם מיקמת את המראה על מנת שזו תשקף את המראה החיצוני שלכם, השתדלו לא לשים אותה במיקום שהן רק מראות מראות. הפכו את פינת ההתארגנות שלכם לפינה הכי יפה בבית ותראו כמה כיף לכם להתארגן בבוקר. מראות בכל אופן בעלות כל מני ייעודים שונים ומשתנים. בעוד שחלק מהאנשים ימקמו את המראה לטובת הגדלת החדר, רוב האנשים יעדיפו לשים מראה לטובת שיפור המראה החיצוני שלהם.

לסיכום, מראה עומדת היא תוספת מעולה. הן יפות לכל מטרה וברגע שתקנו אחת כזאת משלכם, תמקמו ותתחילו לקבל מחמאות – לא תבינו איך לא עשיתם את זה קודם. הן גם נותנות יותר מקום, מרחיבות את החלל ולעתים משמשות כפתרון אחסון ותלייה.

עוז פרזול: מגוון ענק של מראות עומדות ואקססוריז לבית

עוז פרזול, בעלת ניסיון של 30 שנה בפרזול ופתרונות לבית, מציעה מבחר ענק של מראות עומדות שיגרפו מחמאות. אין מה לומר – הדרך הכי טובה להתמודד עם עיצוב הוא בלנסות ולמקם. חושבים שאתם צריכים עזרה נוספת? התקשרו והצוות של עוז פרזול ישמח לסייע לכם במענה על כל שאלה שתתעורר.

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות