כל המידע על פתרונות אחסון למטבח קטן

0648_1

אחסון למטבח קטן יכול להיות, לעיתים,  אתגר גדול. כאשר הכול קטן ואין מספיק ארונות, מתעוררת תחושה של תסכול ודוחק. הרעיון הוא להיות יצירתיים ולמצוא פתרונות שעושים את כל ההבדל בין מטבח צפוף למטבח שמסודר בצורה פונקציונלית וטובה.

ישנם רעיונות רבים ונפלאים שיכולים להקל משמעותית על סידור המטבח. עם קצת דמיון אפשר לסדר מטבח נפלא שיש בו מקום בשפע. שטח מצומצם של מטבח דורש ניצול של כל סנטימטר פנוי וכדאי לעשות זאת בצורה חכמה, על מנת שהמטבח לא ייראה כאוטי ועמוס יתר על המידה. בעזרת סידור נכון וחכם, אפשר לפתור את בעיית האחסון בקלות.

 

רעיונות לאחסון במטבח

מטבח קטן יכול אולי להלחיץ, ממבט ראשון, אולם זה בדיוק הרגע לחשוב מחוץ לקופסא ולחפש פתרונות אחסון יצירתיים. ככל שהאחסון במטבח קטן יהיה יעיל יותר, כך יהיה קל יותר להפיק ממנו את המירב וליהנות מחוויה קולינרית נטולת בלגן ולחץ.

  • מתקן לכלים – מטבחים קטנים מאופיינים במשטח עבודה קטן. מתקן לייבוש כלים שאפשר לתלות מעל הכיור, הוא פתרון מעולה לחיסכון במקום.  כך משאירים את השיש פנווי והכלים אינם תופסים מקום מיותר.
  • קרוסלה לאחסון – בארון פינתי, אפשר לשים קרוסלה ולאחסן בה שתי קומות של סירים, כוסות או צלחות. זהו פתרון מעולה אשר מאפשר אחסון של דברים, אלה על גבי  אלה.
  • מתלה לגביעי יין – במקום שגביעי יין יתפסו מקום בארון, אפשר בקלות לפתור את הבעיה ולתלות מתלה שעליו מונחות הכוסות
  • מתלה לגלילי נייר – אין עוד צורך להעמיד, בכל פעם, גליל נייר אחד על השיש ולתפוס מקום. אפשר לתלות מתקן שיכול להכיל 3 גלילים ולחסוך מקום.
  • ארונות מזווה נשלפים – מקסימום אחסון על ידי שימוש בארונות נשלפים, המנצלים את החלל הקטן בצורה הטובה ביותר.

 

פתרונות למטבח קטן – טיפים חשובים

  • ניצול קיר שאינו בשימוש – גם בבתים בהם יש מטבחים קטנים, יש לפעמים קירות שאינם בשימוש. זו הזדמנות מעולה לנצל אותם לתלייה של  מדפים או ארונית     קטנה.
  • אחסון במיכלים שקופים – כאשר משתמשים במיכל שקוף לאחסון, אפשר למצוא דברים בקלות רבה יותר וגם, המיכלים נותנים תחושה של מרחב פתוח יותר.
  • מתקן לתליית סירים – אפשר לתלות ל הקיר מתקן עם ווים, שעליהם ניתן לתלות סירים. אם התקרה אינה גבוהה במיוחד, אפשר לתלות מתקן מהתקרה לסירים ומחבתות.

 

איך בוחרים את החנות הנכונה?

ראשית, כדאי לחפש חנויות אשר מציעות פתרונות אחסון יצירתיים שלא מכבידים על הכיס. אחרי שמוצאים חנות כזו, מומלץ לבדוק אם יש לחנות אתר אינטרנט  שדרכו אפשר להזמין כל מה שצריך. אתר אינטרנט הוא פתרון מעולה לאנשים שלא אוהבים להסתובב בין חנויות ומעדיפים לעשות הכול מהבית. בנוסף, חשוב שזו תהיה חנות אשר מעניקה שירות לקוחות אמין ומסור, כדי למנוע מפח נפש מיותר.

 

עוז – פרזול ועיצוב הבית באיכות בינלאומית

חברת עוז פרזול היא חברה ותיקה ומוכרת, אשר נוסדה בשנת 1991 ומבוססת על הניסיון העשיר של מקימיה בתחום בתחום הבנייה והפרזול. החזון שלנו הוא להעניק לכם חוויית שירות יוצאת דופן, תוך שמירה קפדנית על איכות המוצרים. אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של מוצרים במחירים הוגנים והצוות שלנו, ללא יוצא מן הכלל, מתחייב ליחס אישי, חם ואדיב.

בין שלל המוצרים שלנו תוכלו למצוא ידיות מעוצבות לרהיטים, מוצרים ואקססוריז לעיצוב הבית, מתקני ייבוש כלים ואביזרים למטבח, פרזול לחדר ארונות, מתקני תלייה למטבח  ועוד.

לפרטים נוספים, מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 052-2220135 או במייל [email protected].

whatsapp btn
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות